
Nazywam się Ola Wojciechowska i jestem:
- pedagożką i terapeutką pedagogiczną (ukończyłam studia magisterskie na kierunku Pedagogika, w specjalności diagnoza i terapia pedagogiczna),
- nauczycielką języka angielskiego (ukończyłam studia licencjackie na kierunku Filologia angielska w specjalności nauczycielskiej),
- terapeutką ręki (szkolenie I, II i III stopnia z Terapii ręki i zaburzeń motoryki małej wraz z masażem wspierającym proces terapeutyczny),
- Trenerką Grafomotoryki (szkolenie Trener Grafomotoryki),
- założycielką firmy/marki Kluczowa Edukacja pod której szyldem będą powstawać: e-booki, webinary i szkolenia dla rodziców i nauczycieli.
Skończyłam również inne kursy i szkolenia, wśród których najistotniejsze było dla mnie szkolenie: Neurodydaktyka prof. M. Kaczmarzyka.
W tym roku postanowiłam rozwinąć swoje umiejętności i zrealizować długo kiełkujące w mojej głowie marzenie o staniu się psycholożką, i poszerzenia swoich możliwości wspierania dzieci i rodziców. W związku z tym od jesieni rozpoczynam studia psychologiczne, w międzyczasie kończę dodatkowe szkolenia z zakresu wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dzieci w wieku przedszkolno-szkolnym.
Prywatnie jestem mamą dwójki chłopców w wieku przedszkolno-szkolnym (rocznik 2014 i 2016) i żoną cudownego, wspierającego mnie męża.
Uwielbiam czytać książki – głównie psychologiczne, o rozwoju i wychowaniu dziecka i kryminały. Wieczorami lubię oglądać odmóżdżające programy telewizyjne lub przeglądać zwartość Netflixa i oglądać stand up’y na YouTube.
Jeśli mam czas i ochotę, to czasami grywam też w League of Legends lub Minecraft. 🙂
Jak widać na załączonym obrazku nie jestem typowym egzemplarzem pedagożki, terapeutki czy nauczycielki, która będzie Ci się prezentować z poważną miną próbując dzięki temu zbudować swoją pozycję ekspertki. Bardzo cenię to, że tworząc swoją stronę, swoje profile w mediach społecznościowych i swój biznes – mogę prowadzić je na swoich zasadach, będąc sobą i nie zgrywając ekspertki z kijem tu i ówdzie.
Rodzice doceniają konsultacje ze mną m.in. za to, że nie czują mojej wyższości, za to realnie czują wsparcie, próbę pomocy i zrozumienie dla ich problemu i sytuacji, w której się znajdują.
Zarówno w trakcie zajęć z dziećmi, jak i konsultacji z rodzicami kieruję się empatią, indywidualizacją podejścia, uśmiechem, a przede wszystkim zwracam uwagę na ich potrzeby i możliwości. Zmieniam skomplikowane w przyjazne dla rodzica i dziecka.
W chwili obecnej poświęcam się w głównej mierze pracy z dorosłymi, ponieważ to dzięki odpowiedniemu zrozumieniu dorosłych jesteśmy w stanie realnie wpływać na rozwój, edukację i wychowanie naszych dzieci. 🙂